piątek, 31 stycznia 2014

Jajo & koszyk

..... czyli, mega jajo w koszyku :) Jajo zrobiłam według kursu Ani Krućko, Aniu dziękuję za wspaniały kursik. Krokusiki zrobiłam sama, stokrotki kiedyś kiedyś dostałam od jednej z koleżanek, ale nie pamiętam od której :( Proszę się podpisać pod stokrotkami ;) i dziękuję serdecznie za nie, bo przydały się bardzo :)




 tak sobie wymyśliłam, że dorobię jeszcze oponkę, można w niej postawić koszyk, lub powiesić oddzielnie :)





                                              i już zapakowane, pojechało w daleka drogę ;)


Witam nowa obserwatorkę, cieszę się, że jesteś :) Bardzo  dziękuję, za tak liczne komentarze :) Cieszę się, że do mnie zaglądacie i podziwicie moje szaleństwa ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu :)

19 komentarzy:

  1. Jajo z koszykiem jest wspaniałe!!! szalenie mi się podoba:) kwiatuszki tak pięknie, wiosennie je ożywiają:) podziwiam z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne jest te jajo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już wiosennie. Super jajo i koszyczek. A stokrotki poznaję, to ja je zwijałam. Cieszę się, że się przydały.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tak myślałam, ale nie byłam do końca pewna bo jeszcze jedne dostałam, ale ciut inne :) Dziękuję Tereniu, bardzo się przydały :)

      Usuń
  4. Ale to pięknie wymyśliłaś, to chyba jakieś 3, albo 4 w 1 - koszyk, jajo, oponka, kurczak, ż eo kwiatuszkach nie wspomnę. Pięknie Jadziunia, po prostu fantastycznie !
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo cudne ale ten kurczak w nim jest jak dla mnie najlepszy bo takich rzeczy nie umiem robić ,a bardzo bym chiała tak dziergać.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! W sam raz na przywołanie wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sprytnie to wymyśliłaś, super komplet !!!
    Kurczak wygląda w jaju jak król :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyszlo to jajo, widziałam u Ani...zapraszam do mnie na candy....pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ozdoby ;-)) Aż powiało wiosną ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadziu, jesteś niesamowita ! Śliczności !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie sobie poradziłaś Jadziu z tym jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowo, pięknie wykonane, super to wygląda, a wena u Ciebie w rozkwicie! Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu super jajo wyszło przepięknie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ozdoba wielkanocna, żeby tylko w transporcie nic się jej nie stało, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No piekne,ja jestem w trakcie go robienia😉

    OdpowiedzUsuń