środa, 4 grudnia 2013

Po dłuższej przerwie....

Witam wszystkich :) Dawno mnie nie było, ale musiałam troszeczkę "odpocząć" w szpitalu ;) Zabrałam ze sobą włóczkę i szydełko, ale zapomniałam wziąć aparat, zapytacie,- a poco aparat do szpitala- no cóż robiłam bałwanki i było ich  kilka i wszystkie się rozeszły po salach ;) Tak więc pokażę wam storczyki które zrobiłam przed wyjazdem.









Dziękuję wszystkim za odwiedziny i za miłe komentarze pod ostatnim postem. Bardzo mi miło,że podobają się wam moje bombki i bałwanki, będzie ich jeszcze kilka, choć nie tak wiele jak sobie zaplanowałam, no cóż, troszkę nie jestem w formie, ale to minie i nadrobię na Wielkanoc ;) Pozdrawiam cieplutko i do następnego..

15 komentarzy:

  1. Jadziu śliczne storczyki:) życzę Ci dużo zdrówka:)
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnej urody storczyki ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś już do domu. Szybciutko nabieraj sił , wracaj do zdrowia, byś mogła tworzyć. Storczyki piękne , jak żywe. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu, to aż w szpitalu musiałaś odpoczywać??? Życzę szybkiego powrotu do formy i dużo zdrówka:)
    Storczyki prześliczne i mogą "robić" za żywe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne storczyki! A te fioletowe w szczególności mnie zauroczyły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje storczyki, fioletowe i te cieniowane. Więcej żadnych wyjazdów !!!!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty jak żywe , piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia, bo nic cenniejszego prócz zdrowia nie posiadamy! Mam głęboką nadzieję, że czujesz się dobrze - z całego serca tego Tobie życzę ;-)) Mimo, iż ogólnie nie przepadam (nie posiadam) kwiatów "sztucznych" tak Twoje storczyki mnie bardzo urzekają, tym bardziej że żywych nie posiadam, ponieważ moje mieszkanko im nie służy. ;-)) wracaj do sił i chwal się kolejnymi pięknymi pracami ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje storczyki są jak żywe. W szpitalu może odpoczęłaś, ale na pewno się nie zrelaksowałaś, a to bardzo ważne w każdym leczeniu, dlatego życzę Ci zdrówka i poprawy nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze wiedziałam, że masz rączkę do kwiatków, że zielonym do dołu posadzisz i wyrośnie, ale nie wiedziałam, że kolorowe też tak potrafisz ;P
    Cudne są, wszystkie bez wyjątku :)
    Kuruj się kochana, gacie na wacie i te tam, no wiesz co ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Wyglądają jak prawdziwe:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. storczyki po prostu wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAAAAAAaa Jaka tu ilość Cudów!!!! Siedzę i pieje z podziwu :) Oj, chyba sama spróbuję takiej techniki. Widziałam kiedyś, ale jakoś mnie nie zachwyciło... Aż do teraz , gdy zobaczyłam Mistrzowskie wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń