sobota, 16 marca 2013

kookookoszyczki i coś jeszcze ;)

No tak, skoro śnieg już usunięty,słoneczko świeci, raczej świeciło,pora zmienić post :) 
  Tym razem troszeczkę  inną techniką ;)bo nitka już mi palec przecina. Pisania koniec,  pogoda mnie nie nastraja do pisania :)






A oto co dostałam od Iwonki w naszej prywatnej wymiance. Iwonko serdecznie Ci dziękuję,za te wspaniałości 



A oto to co ja wysłałam Iwonce :)


I jeszcze muszę się pochwalić wyróżnieniem jakie dostali od Joli, kochana serdecznie Ci dziękuję za wspaniałe wyróżnienie.Tradycyjnie, przekazuję je wszystkim odwiedzającym mojego bloga :)


Przypominam,że czas upływa a losowanie już tuż tuż.Zapraszam na "Wiosenny poczęstunek" hmmm a może zimowy ? ;)

20 komentarzy:

  1. Jadziu jak zwykle same śliczności pokazujesz,kurczaczki rewelacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tych wspaniałości, a kurczaczki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace i prezenty wymiankowe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowe koszyczki,masz zdolności

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymiankowe prezenty dostałyście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pracy, cierpliwości, że nie wspomnę o zdolnościach, bo to oczywiste, trzeba włożyć żeby zrobić takie piękności ... !!! Niesamowita jesteś, ja już za Tobą nie nadążam, chyba muszę się zapisać na jakieś szkolenie, przyjmiesz ??
    Wamianka bardzo udana, a wyróżnienia gratuluję, zasługujesz na nie z całą stanowczością :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurki - super i wymianka udana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności porobiłas, bardzo mi się podobają:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy robisz,pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te wszystkie rzeczy ,gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombowe kurczaczki i kurki!!!!! Gratuluję wymianki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluj wyróżnienia,a prace..no cóż tu napisać śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚLICZNE WSZYSTKO! Wena dopisuje, co rusz, to nowe pomysły i jak cudnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace i prezenty! Gratuluję wyróżnienia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudne kurczaczki i koszyczki też rewelacyjne,w ogóle wszystko na twoim blogu mi się podoba i będę częstym gościem-pozdrawiam serdecznie-Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadziu, gratuluję wyróżnienia w konkursie Ariadny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach!...te kurczaczki i koszyczki...rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kurki , fajowe koszyki i przecudna wymianka :)))

    OdpowiedzUsuń