niedziela, 24 czerwca 2012

cuda wianki ;)

Tak sobie myślałam,jaka to wygoda te telefony,co byśmy bez nich zrobili.Mianowicie chodzi mi o to,że od jakiegoś czasu zamiaruję sobie,że będę robiła bransoletki,ale hm zamawiać koraliki na allegro,no na początek to mi raczej nie pasowało.Wspomniałam o tym Joasi,no i proszę, bez problemu przyszła mi z pomocą.Pojechała zakupiła co potrzeba i akurat mój osobisty kurier, jechał do domeczku ,no i przywiózł te cudeńka,teraz będę kombinować.
Tą cudną konwaliową serwetkę i nici w woreczki,fajnym woreczku,dostałam w prezencie,Joasia wieże ja umiem,ale nie lubię robić na drutach,wie też że kocham takie serwetki.Asieńko śliczne Ci dzięki,za miłą niespodziankę, która sprawiła mi ogromną radość,buziaki wielki :)
Jest jeszcze biała kanwa do haftu xxx,ale zapomniałam i fotki nie zrobiłam.

Takie cuda kupiła Joasie i teraz udziela mi lekcji co i jak :)
te zawieszki są wspaniałe
sznurek woskowy i gumka

z dopiskiem ''do dzieła''
Witam serdecznie nowych obserwatorów,bardzo się cieszę że jesteście :)
Serdecznie wszystkim dziękuję, za miłe i komentarze pod ostatnim postem i za podpowiedzi,co jeszcze mogę zrobić z tą górą guzików,ha zrobiłam jeszcze z nich cosik,ale to w następnym poście :)

10 komentarzy:

  1. Serwetkowy prezent przepiękny!Jestem ciekawa Jadziu Twoich koralikowych dzieł! Mile pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Promykiem słońca są wpisy od Ciebie...
    Każde Twoje słowo...wciąż płynie po niebie...
    W Twoich słowach ciepło,którego tak mało...jak miło Cię
    było poznać,szczęście mnie spotkało...że istnieje ktoś kto
    potrafi wzruszyć,kto potrafi sprawić,by serce się śmiało...
    Pozdrawiam....miłego dnia z promykami słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadziu, to ja Ci dziękuję za wszystko, cieszy mnie, że sprawiłam ci radość tym drobiazgiem, bo wiem, że po stokroć lepiej dawać niż brać, szczególnie gdy sprawia to radość obdarowanemu :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, że mieć taką dobrą duszyczkę to skarb!
    Konwaliowa serwetka od Joanny jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Jadziu że zapowiada ci się pracowity czas i już mnie ciekawość zżera co z tych guzików wykombinowałaś.Na pewno coś pięknego.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to "do dzieła":))Piękna serwetka.
    I jestem pewna,że "piękności", wkrótce z tych cudeniek będziemy podziwiać.
    Tego Ci życzę pozdrawiając serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ach te konwalie, cudne :) ja też się od czasu do czasu bawię koraliczkami, świetna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń