sobota, 3 marca 2012

Kolejne wyróżnienie :)

Jak wielkie i miłe zaskoczenie było dla mnie,gdy przeczytałam u Joanny z bloga http://mixrobotkowy.blogspot.com/,
że zostałam przez nią wyróżniona :) Jest mi niezmiernie miło i ślicznie Ci Asiu dziękuję :)
Takie samo wyróżnienie otrzymałam od Kasi z bloga http://kasiulkoweprace.blogspot.com/
Kasieńko ślicznie Ci dziękuję,że o mnie pomyślałaś :)jest mi bardzo miło.

Wyróżnienie to przyznawane jest blogom,które jeszcze nie mają 200 obserwatorów
Ja dopiero raczkuję w blogowym świecie i mam 43 obserwatorów.

Zgodnie z regulaminem wyróżnienie przekazuję kolejnym 5 blogom :)

oto one :

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)





4 komentarze:

  1. Pięknie dziękuje za wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za wyróżnienie :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, dziękuję bardzo za wyróżnienie. Jestem zaszczycona. I bardzo szczęśliwa. Dodało mi to skrzydeł .... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasługujesz na nie :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń